Not yet registered? Create a OverBlog!

Create my blog

Keyvan Zarami

Keyvan Zarami

Blogs

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی

فروش از طریق ارتباط با مشتری
Keyvan Zarami Keyvan Zarami
Articles : 11
Since : 05/09/2017
Category : Companies & Brands
نرم افزار crm رایگان

نرم افزار crm رایگان

نرم افزار crm رایگان
Keyvan Zarami Keyvan Zarami
Articles : 13
Since : 05/09/2017
رضایت مشتری CRM

رضایت مشتری CRM

رضایت مشتری CRM
Keyvan Zarami Keyvan Zarami
Articles : 11
Since : 05/09/2017
Category : Entrepreneurship

Articles to discover

انتظارات مشتری و عوامل موثر بر آن

انتظارات مشتری و عوامل موثر بر آن

باورهایی هستند در طول زمان قابل تغییرند یعنی انتظارات را می توان با افزودن اطلاعات جدید تعدیل کرد درنتیجه از طریق عرضه کنندگان خدمات آن ها را کنترل نمود. انتظارات مشتری باورهایی هستند که در مور

Zoho CRM is an online Customer Relationship Management (CRM) software for managing your sales, marketing & support in a single system. CRM or Customer Relationship Management is a program which aims at strengthening the relationship with current clients, locating new prospective buyers, and successful back again former consumers. This program can b
CRM Isn't Enough -- Here's What's Next

CRM Isn't Enough -- Here's What's Next

My post today is a collaboration with my colleague Dave Boyce, Chief Strategy officer for InsideSales.com (as well as a board member at Forrester Research) and Justin Lindsey, SVP of Analytics for ...

مدیران فروش و نرم افزارCRM

در هر تیم فروش، اصلی ترین دغدغه مدیران فروش به کنترل کارشناسان مربوط می شود. در بسیاری از مواقع زمان زیادی از جلسات فروش به گزارش کارشناسان در مورد نحوه عملکرد آن ها می گذرد. همچنین موقعیت مدیرا
Customer Loyalty - why bother?

Customer Loyalty - why bother?

Lance Walker is the CEO of Loyalty NZ, the company that runs New Zealand's largest and most successful coalition loyalty programme, Fly Buys. Lance will be exploring how loyalty programmes have become a very common marketing strategy, with most businesses offering them in one form or another, and most NZ consumers being involved in several.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) پیش از خرید آغاز می شود، پایش مداوم بازار و تغییر روندها و علائق مشتری، توسعه محصول متناسب با نیازهای بازار و سعی در جذب مشتریان بالقوه، و در ادامه و پس از فروش نیز با ف
تعهد سازمانی چیست؟

تعهد سازمانی چیست؟

وجود نيروهاي انساني متعهد به سازمان در هر سازمان ضمن كاهش غيبت، تاخير و جابجايي، باعث افزايش چشمگير عملكرد سازمان، نشاط روحي كاركنان و تجلي بهتر اهداف متعالي سازمان و نيز دستيابي به اهداف فردي
چگونگی رویکرد تماس فقط برای CRM

چگونگی رویکرد تماس فقط برای CRM

چطور در رویکرد ارتباطی CRM به طور مکانیکی استفاده می کنید؟ در حالت ایده آل، از ابتدا در اولین روزی که CRM خود را فعال می کنید، از آن استفاده می شود. اکثر ما، درست است که تقریبا 99.8 درصد از ما، فرصتی بر

انواع نیازهای مشتری

نیاز مشتریبه لحاظ مفهومی و در نظر عامه، نیاز، مترادف با حاجت، درخواست، استدعا، التماس، مقصود، آرزو، میل، خواهش، محبوب، فقر، تنگدستی، اظهار خضوع، خشوع، تضرع و... کاربرد یافته است. از مجموع این م
Loyalty Ladder

Loyalty Ladder

This video investigates the importance of the loyalty ladder to branding and Customer Relationship Marketing (CRM) in marketing.